tiistai 16. toukokuuta 2017

Kuvaushaaste

Heippa! Mulla ois nyt teille tehtävä. Kommentoikaa tähän postaukseen asioita, joita haluutte mun kuvaavan. En nyt tiedä voiko tätä haasteeksi kutsua, mutta mennään nyt sillä :-) Idea on siis hyvin yksinkertainen: Te kommentoitte ja mä toteutan! Saatte heittää kommentteihin ihan mitä vaan mieleen tulee :-) Esim. lemppari yksityiskohta meidän kodissa, lempipaikka mun kotikaupungissa tai vaikkapa kuva mun työpöydästä :-D Näitä oli silloin jokunen vuosi sitten tosi paljon monessa blogissa ja mä aina tykkäsin lukea niitä ja niinpä haluan myös itse toteuttaa sellasen nyt. Kuvausehdotukset voi olla ihan simppelitä, vähän yksityiskohtaisempia tai laajoja kokonaisuuksia! Päästäkää te mielikuvituksenne valloilleen, niin mä päästän sen jälkeen mun luovuuden valloilleen! Aikaa teillä on heitellä ideoita viikon verran, eli tiistaihin 23.5.! Katotaan, mitä tästä tulee :-)

10 kommenttia:

  1. Lemppari meikkituote! Lempi aamupala! Joku luontokuva! :---)

    VastaaPoista
  2. Tässä muutama kuvausidea: lempi meikkituotteesi, lemppari yksityiskohta keittiöstä, asia jota käytät päivittäin, joku pieni ilon aihe sekä paras asia päivässä :-)

    & hah, saisinpa joskus itsekin toteutettua tän postauksen blogiini xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hyvistä ideoista! :-) Noniin, ei muuta kun kamera käteen ja kuvailemaan :-D

      Poista
  3. Aivan mahtava idea, pitää varmaa iteki joskus kokeilla :D
    Sun hassuin ilmeesi tai ilmeet, paikka jossa oot kun tahdot olla rauhassa, kuva sun lempiväristä/-väreistä, kuva susta sun lähikaupan edessä - pitää hiukan haastettakin olla :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti kokeilla! Ja kiitos hyvistä ideoista :-)

      Poista
  4. Kuva jonkun tärkeen ihmisen kanssa ja tilannekuva! 😂

    VastaaPoista
  5. Lempparilelu lapsuudesta (jos vaan on vielä tallella sellaisia), meikkipussi ja kaunein omistamasi astia.

    VastaaPoista