maanantai 28. marraskuuta 2016

Black friday

Moikka! Taas on viikonloppu vierähtänyt ja alkanut viikko on lähtenyt käyntiin superkauniin ilman johdolla. Ajattelin tulla kertomaan teille, mitä mä löysin black friday alennuksista. Hain mun siskon klo 11 maissa perjantaina Onnibussilta, minkä päätepysäkki sopivasti onkin kauppakeskus Veturin yhteydessä. Päästiin siis heti aamusta tarjousten kimppuun! 
 Tätä vasemmanpuoleista takkia oon H&M:stä katellut jo pitkään. Mulla on yks vähän "hienompi" talvitakki ja sen lisäks laskettelutakki, joten tää tuli tarpeeseen! Hintaa tälle jäi vähän reilu 30€. Bikbokista löyty kiva paita, jolle jäi hintaa 12 euroa.

 Puuteri läks Tokmannilta hintaan 10,34€, ripset Seppälästä neljällä eurolla ja kaks hiuspantaa Bikbokista yhteishintaan 2,95€. Työpöytä ei oo Black fridayn löydöksiä, vaan Facebookin roskalava ryhmästä löytynyt ehjä ja toimiva työpöytä! Oon itseasiassa just tollasta katellut ja onneks kerkesin ton ittelleni varaamaan ensimmäisenä. Onhan se kiva välillä vaan makoilla sohvalla kone sylissä, mutta on se kyllä kiva, että pääsee ihan pöydän ääreenkiin tekemään esim. koulujuttuja.

Perjantaina näin pitkästä aikaa Emmaa ja käytiin ihanassa Three wingsissä syömässä. Voisin vaikka elää tolla ruualla :-D Oli kyllä ihana nähdä Emmaa taas pitkästä aikaa ja käydä syömässä ja yksillä sen jälkeen<3 Tää maisemakuva ei liity Black fridayhin millään tavalla, mutta ajattelin sen laittaa tähän loppuun. Niin nätti ilma tänään, hyvää alkanutta viikkoa<3

4 kommenttia:

  1. Oi että kun oot kivoja juttuja löytänyt, noin vaatteet sopii sulle erityisen hyvin! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, oon ittekkin tyytyväinen :-) Pahoittelut, että vastaamisessa kesti!

      Poista
  2. Mul on toi sama H&Mn takki ja se on ihan paras! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, on kyllä ihan loistava :-D Pahoittelut, että vastaamisessa kesti!

      Poista